پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره

شفافیت و نور کافی در فضا

پارتیشن تک جداره، یکی از انواع پارتیشن های شیشه ای می باشد که در محیط های اداری و مسکونی جهت تفکیک و جدا سازی فضاهای مختلف به کار می‌رود که یکی از ویژگی های آن مقرون به صرفه بودن از جهت قیمت مناسب می باشد که نظر مشتریان را به خود جلب می نماید و این یکی از مزایای رقابتی آن نسبت به پارتیشن دو جداره می باشد.

 

پارتیشن اداری از نوع تک جداره به دو دسته اصلی فریم دار و فریم لس تقسیم بندی می شود که مجموعه دیجی کارا دکور مدل های مختلفی از آن را ارائه می دهد.

 

برای مشاهده نمونه کارها و پروژه های اجرا شده می توانید پیج اینستاگرام را دنبال نمایید.

پروژه های اجرا شده

پارتیشن تک جداره 

نمونه پروژه پارتیشن اداری فریم لس و میز پایه فلزی شماره 1
نمونه پروژه پارتیشن اداری فریم لس و شیشه مات شماره 1
نمونه پروژه پارتیشن اداری فریم لس و میز پایه فلزی شماره 3

قیمت پارتیشن مورد نظر خود را به آسانی به صورت آنلاین محاسبه کنید!

پارتیشن اداری فریم دار تک جداره کاور

پارتیشن تک جداره فریم دار از هر طرف توسط یک پروفیل آلومینیومی محصور می‌شود. در واقع طراحی این نوع به‌ شکلی است که بخش‌هایی از شیشه با فریم آلومینیومی با ضخامت متفاوت در اجرا پوشیده می‌شود.

پارتیشن‌ های فریم دار برای اجرا نمایی از دو فضای مدرن و کلاسیک برای شما به وجود می آورد، از طرفی داشتن فریم مقاومت این پارتیشن را نسبت پارتیشن‌ تک جداره فریم لس بالا می برد.

پارتیشن اداری فریم لس تک جداره کاور

با داشتن محدودیت در فضای کار اگر می‌خواهید حداکثر استفاده را از آن داشته باشید، بهترین پیشنهاد برای فضاسازی محیط پارتیشن تک جداره فریم لس می باشد، زیرا قطر فریم از جنس آلومینوم  تا حد ممکن ظریف می باشد که می‌توان آن را در نظر  نگرفت.

در طراحی، تولید و اجرای پارتیشن اداری تک جداره فریم لس سعی بر آن است تا پروفیل‌ های مصرفی کمترین میزان فضا را اشغال نمایند.