شیشه سندبلاست پارتیشن
15
اردیبهشت

شیشه سندبلاست پارتیشن

شیشه های سندبلاست امروزه در مکان های مختلفی استفاده می شود از جمله محل های پرکاربرد برای استفاده از شیشه سندبلاست، مکان های تجاری و اداری می باشد.

در این مقاله درمورد شیشه سندبلاست پارتیشن صحبت خواهیم کرد اما قبل از آن توضیحاتی درمورد مصارف گوناگون این شیشه و نحوه ساخت آنها صحبت می کنیم.

شیشه سندبلاست چیست؟

شیشه سندبلاست سندبلاست کردن یعنی مات کردن شیشه ها در طرح های متنوع با استفاده از ماسه خالص برای اینکار ماسه ها را با فشار زیاد به بوسیله کمپرسور هوا روی شیشه ها پاشش می شوند هرچه این عمل بیشتر طول بکشد و فشار هوا برای پاشش ماسه بیشتر باشد شیشه ها کدر تر خواهند شد.

برای اجرای طرح های مختلف روی شیشه های سندبلاست از شابلون ها استفاده می شود. در واقع این شابلون ها برای اجرای طرح قبل از بلاست کردن شیشه استفاده می شوند.

همچنین برای افزایش استحکام شیشه سندبلاست پارتیشن ها، از یک لایه لمینت بر روی شیشه استفاده می کنند که با اینکار شیشه معمولی به شیشه سکوریت تبدیل می شود و استحکام آن افزایش پیدا می کند.

استفاده از شیشه سند بلاست در پارتیشن های اداری بیشتر از انواع دیگر پارتیشن ها می باشد.

برای اجرای شیشه های سندبلاست روی پارتیشن های نصب شده می توانید با شماره های 09128089558 و 09384360101 تماس بگیرید و یا از طریق واتس اپ با ما درارتباط باشید.

کاربرد های شیشه سندبلاست

پارتیشن اداری شیشه ایاز این شیشه ها برای افزایش حریم خصوصی و افزایش راندمان در پارتیشن بندی فضای داخلی استفاده می کنند. اکثر شرکت ها در فضای داخلی از شیشه سندبلاست پارتیشن برای چاب لوگو خود به همراه طرح های متناسب با کار خود  و یا برای زیبایی بیشتر محیط اداری استفاده می کنند.

از شیشه های سندبلاست بجز پارتیشن های اداری می توان در قسمت های مختلف خانه از جمله حمام، آشپزخانه و… استفده کرد. پس می توان نتیجه گرفت بیشترین کاربرد این شیشه ها در دو قسمت خانگی و اداری می باشد.

از بهترین محل ها برای استفاده از شیشه سندبلاست پارتیشن اداری می توان به پارتیش بندی ورودی ها با پارتیشن های اجرا شده با شیشه سند بلاست می توان از لحظه ورود ارباب رجوع تا خروج از دفتر یا اداره برای اثرگذاری بیشتر از لوگو شرکت و یا طرح های مختلف استفاده کرد.

از جمله محل هایی که می توان از این شیشه ها استفاده کرد به موارد زیر می توان اشاره کرد:

    • آژآنس های هواپیماییلابی ها
    • ساختمان های تجاری و اداری
    • هتل ها
    • فرودگاه ها
    • اتاق های نگهبانی
    • بیمارستان ها
    • فروشگاه ها و…

استفاده از شیشه سندبلاست در انواع پاریشن ها از جمله پارتیشن های تک جداره و دوجداره اداری ممکن است. بعنوان مثال شیشه های استفاده شده در پارتیشن های شیشه ای فریم لس در دو نوع تک جداره و دوجداره از نوع سکوریت می باشد که درصورت نیاز می توانید شیشه سندبلاست طرح دار را برای زیبایی بیشتر استفاده کنید.

انواع شیشه سندبلاست پارتیشن

شیشه های سند بلاست را می توان با سه مدل مختلف در پارتیشن ها استفاده نمود:

  1. سندبلاست تمام مات
  2. شیشه های سندبلاست طرح دار و لوگو دار
  3. شیشه ای سند بلاست راه مات

بطور کلی از شیشه های تمام مات در پارتیشن هایی استفاده می شود که تمایلی به دیده شده داخل وجود نداشته باشد و این امر مختص به پارتیشن ها نیست بلکه در هر جایی که نباید فضای داخل دیده شود از شیشه های تمام مات استفاده می شود.

یکی ازبهترین راه های تبلیغ لوگو شرکت درج آن در فضای داخلی میباشد و چه جایی بهتر از درب ها و پارتیشن های شیشه برای انجام اینکار میباشد؟

برای طرح دار کردن شیشه های سند بلاست این طرح ها به وسیله طراح در نرم افزار هایی مانند فتوشاپ طراحی و چاپ می شوند و این طرح ها روی شیشه چسبانده می شوند و سپس شیشه ها برای بلاست آماده می شوند. برای سندبلاست شیشه های سکوریت پارتیشن اداری به دو روش می توان طرح را اجرا کرد:

  1. شیشه شفاف باشد و زمیمه طرح مات باشد
  2. بلعکس زمیمه طرح شفاف باشد و الباقی شیشه سندبلاست شده باشد.

نتیجه گیری:

استفاده از شیشه سندبلاست پارتیشن اداری یکی از بهترین روش ها برای اجرای طرح لوگو بر روی شیشه ها برای تبلیغات بصری و برندسازی می باشد.

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.