پارتیشن اداری مدرن | پارتیشن اداری MDF
15
اردیبهشت

پارتیشن اداری مدرن | پارتیشن اداری MDF

پارتیشن اداری تاثیر بسزایی بر زیبایی و همچنین تاثیر مثبت زیادی روی مراجعه کنندگان به محل کار شما دارد.بخصوص اگر جز دسته مشتریان جدید شما باشد. پارتیشن اداری مدرن علاوه بر این مزیت می تواندبه حفظ نظم، آرامش و حریم خصوصی کارمندان و مراجعه کنندگان تاثیر گذار باشد.

برای ساخت پارتیشن ها می توان از MDF، شیشه، فلزات و چوب به صورت ترکیبی استفاده کرد. پارتیشن اداری مدرن چند نوع دارد که می خواهیم در ادامه درباره آنها توضیح مختصری بدهیم.

قابلیت جابجایی پارتیشن یکی از مهمترین مزیت این جداکننده های فضای داخلی ساختمان می باشد. یعنی اگر شما بخواهید از پارتیشن های نصب شده بخواهید در قسمت دیگری از فضای ساختمان و یا در ساختمان دیگری استفاده کنید به راحتی و با استفاده از تخصص ما می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

انواع پارتیشن اداری مدرن

  1. پارتیشن MDF
  2. پارتیشن شیشه ای یا فریم لس
  3. پارتیشن چوبی

پارتیشن MDF و پارتیشن شیشه ای از محبوب ترین و جدیدترین پارتیشن های اداری و مدرن در زمینه دکور و جداکننده های اداری هستند.

پارتیشن های اداری مدرن به دو نوع تک جداره و دو جداره تقسیم می شوند که بسته به هزینه ای که می خواهید انجام دهید و محل مورد استفاده می توانید یکی از از این دو نوع را انتخاب کنید.

پارتیشن اداری مدرن تک جداره

پارتیشن تک جداره در نوع ام دی اف ضخامت 7 سانتی متری دارد.از این پارتیشن برای تفکیک فضای داخلی اداره ها، محل مسکونی، تجاری، آموزشی و … می توان استفاده کرد.

پارتیشن تک جداره را می توان از ترکیب شیشه، آلومینیوم و شیشه استفاده کرد و یا از ترکیب شیشه سکوریت و قابل های شیک آلومینیومی برای جلوگیری از پاخوردگی و ضربه های احتمالی ساخت. این نوع پارتیشن اداری در برابر صدا و حرارت خاصیت عایقی کمتری نسبت به نوع دو جداره دارد.

پارتیشن اداری مدرن دو جداره

این نوع پارتیشن مدرن عموما از دو لایه ساخته شده از مواد یکسان و بصورت موازی می باشد که در نوع شیشه ای فریم لس و تمام ام دی اف تا 90 درصد می تواند در برابر صدا عایق باشد.

نوع ام دی اف پارتیشن دوجداره، تماما از MDF با ضخامت 16 میلیمتر می باشد. رنگ های این نوع پارتیشن اداری مدرن به دلخواه شما می باشد و برای افزایش حریم خصوصی می توانید پرده کرکره ای را برای این پارتیشن سفارش دهید.

قیمت پارتیشن اداری در انواع مختلف به داشتن یا نداشتن پرده، ارتفاع پارتیشن ها و استفاده از شیشه سندبلاست بستگی دارد.

قیمت پارتیشن
پارتیشن دو جداره مدرن تمام MDF

1-پارتیشن MDF

پارتیشن مدرن ساخته شده از ام دی اف دارای دو نوع تک جداره و دو جداره می باشد. این پارتیشن اداری مدرن تماما از MDF ساخته می شود. یعنی فریم، پنل و درب ها از ام دی اف ساخته می شود. این پارتیشن MDF  زیبایی بیشتری  نسبت به پارتیشن با فریم آلومینیومی قدیمی به ارمغان می آورد.

2-پارتیشن فریم لس

قیمت پارتیشن فریم لس دو جداره
پارتیشن فریم لس تک جداره

پارتیشن فریم لس یا شیشه ای همانند پارتیشن MDF در دو نوع پارتیشن فریم لس تک جداره و دو جداره قابل سفارش است.

در پارتیشن فریم لس می توان از شیشه های سند بلاست هم در نوع تک جداره و هم در نوع دو جداره بصورت رو کار و تو کار استفاده نمود.ضخامت شیشه در پارتیشن فریم لس 10 میلیمتر و از جنس سکوریت می باشد تا استحکام بیشتری داشته یاشد.

پارتیشن MDF و پارتیشن فریم لس شیشه ای هر دو در برابر صدا و حرارت در نوع دو جداره عایق خوبی هستند. همچنین نوع شیشه ای مانع پخش نور طبیعی در محیط نخواهد شد به همین دلیل فضای روشن تری خواهید داشت.

این امر زمانی اهمیت می بابد که محل کار شما نور طبیعی خوبی داشته باشد. پس اگر این امر برای شما مهم است پارتیشن فریم لس را انتخاب کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.